U presidente nigerianu hà appellu à aumentà l'offerta di gas

news1

Vede l'Image Più Grande
Hè infurmatu chì pocu tempu, Jonathan, u presidente nigerianu appellu à l'aumentu di l'approvvigionamentu di gasu, perchè u gasu insufficiente hà digià risuscitatu i costi di i pruduttori è hà minacciatu a pulitica chì u guvernu cuntrola i prezzi.In Nigeria, u gasu hè u carburante principale utilizatu per generà elettricità da a maiò parte di l'imprese.

U venneri scorsu, Dangote Cement plc, a più grande impresa in Nigeria è ancu u più grande fabricatore di cimentu in Africa, hà dichjaratu chì a corporazione avia da utilizà oliu pesante per a generazione di energia per via di un fornimentu insufficiente di gas, chì hà risultatu in i profitti di a corporazione in diminuzione di 11% in . a prima mità di questu annu.A corporazione hà dumandatu u guvernu à piglià misure per risolve i prublemi di u supply di gas è fuel oil.

U principale di Dangote Cement plc hà dettu: "Senza energia è carburanti, l'impresa ùn pò micca sopravvive.Se i prublemi ùn ponu esse risolti, aggravarà a stampa senza travagliu è a sicurità in Nigeria è affettanu i prufitti di a corporazione.Avemu digià persu circa 10% di a capacità di pruduzzione.In a seconda mità di questu annu, l'offerta di cimentu serà ridutta ".

In a prima mità di 2014, u costu cumulativu di vendita di Lafarge WAPCO, Dangote Cement, CCNN è Ashaka Cement, i quattru principali fabricatori di cimentu in Nigeria anu aumentatu da 1.1173 centu billion NGN in 2013 à 1.2017 centu billion NGN questu annu da 8%.

Riserve di gas nigerianu si trovanu in a prima pusizione in Africa, righjunghjendu 1.87 trilioni di piedi cubi.Tuttavia, a mancanza di l'equipaggiu di trasfurmazioni, una grande quantità di gas chì accumpagna cù a sfruttamentu di l'oliu hè sputatu o brusgiatu in vain.Sicondu i dati di u Ministeru di i Risorsi di l'Oliu, almenu 3 miliardi di dollari di gasu sò perdi in ogni annu.

A pruspettiva chì custruisce più instalazioni di gas-pipe è fabbriche impedisce à u guvernu di cuntrollà i prezzi di u gasu è ritira l'investituri.Dopu avè esitatu per parechji anni, u guvernu tratta infine l'approvvigionamentu di gasu seriamente.

Ricertamenti, Diezani Alison-Madueke, u ministru di u Ministeru di i Risorsi Oil, annuncia chì u prezzu di u gasu cresce da 1,5 $ per milione di piedi cubi à 2,5 $ per millioni di piedi cubi, aghjunghjendu un altru 0,8 cum'è spese di trasportu di a nova capacità aumentata.U prezzu di u gasu serà aghjustatu regularmente secondu l'inflazione in i Stati Uniti

U guvernu aspetta di aumentà l'approvvigionamentu di gas da 750 milioni di piedi cubi à 1,12 miliardi di piedi cubi per ghjornu à a fine di u 2014, cusì pò aumentà l'offerta di energia da 2.600 MW attuale à 5.000 MW.Intantu, l'imprese sò ancu affruntate cù u gasu più grande è più grande trà l'offerta è a dumanda.

Oando, u sviluppatore è u fabricatore di gas nigerianu dice chì un gran numaru di imprese speranu di acquistà gasu da elli.Mentre chì u gasu trasmessu à Lagos da NGC à traversu u pipe di Oando pò generà solu 75 MW di putenza.

Pipa Escravos-Lagos (EL) hà a capacità chì trasmette standard di ogni ghjornu 1,1 piedi cubi di gas.Ma tuttu u gasu hè esauritu da u fabricatore longu Lagos è Ogun State.
NGC pensa à custruisce una nova pipa parallela cù a pipa EL per pudè aumentà a capacità di trasmissione di gas.A pipa hè chjamata EL-2 è u 75% di u prugettu hè statu finitu.Hè stimatu chì a pipa pò entra in opera, micca prima di a fine di u 2015 almenu.


Tempu di Postu: Feb-25-2022