A diminuzione di a dumanda di u petroliu indica una crescita economica globale lenta

news1

Vede l'Image Più Grande
Energy Aspects, una sucietà di cunsulenza in Londra dichjara chì a diminuzione sustanziale di e dumande di petroliu hè un indicatore principale chì a crescita economica glubale rallenta.U novu PIB publicatu da l'Europa è u Giappone prova ancu questu.

Per e dumande debbuli di e raffinerie di petroliu europee è asiatiche è i risichi cadenti di geopolitica sentitu da u mercatu, cum'è u standard di u prezzu di u petroliu glubale, u prezzu di u petroliu Brent hè cascatu da 12% cumparatu cù u più altu livellu à a mità di ghjugnu.Energy Aspects mostra chì hè sempre luntanu da stimulà più richieste di i cunduttori è altri cunsumatori, ancu s'è u prezzu di u petroliu Brent hà riduciutu à 101 dollari per barile, u prezzu più bassu in 14 mesi.

L'Aspetti Energetici sustene chì tutta a debulezza di u prezzu di u petroliu glubale indica chì e dumande ùn anu micca ricuperate.Allora hè dubbitu chì l'ecunumia glubale è u mercatu di borsa scenderanu di colpu à a fine di questu annu.
Contango significa chì i cummircianti cumprà in cuntatti brevi à u prezzu bassu per via di un fornimentu d'oliu sufficiente.

Lunedì, OQD in DME avia ancu contango.L'oliu Brent hè l'indicatore di tendenza in u mercatu di u petroliu europeu.Contango in OQD rende chjaru chì l'offerta di oliu in u mercatu asiaticu hè abbastanza abbastanza.

Tuttavia, a cunnessione trà u crescita ecunomica glubale è u prezzu di u petroliu deve esse focu.A crisa geopolitica chì minaccia a pruduzzioni di petroliu in Iraq, Russia è altri paesi pruduttori di petroliu pò prumove a crescita di u prezzu di u petroliu.A dumanda di oliu in generale cade quandu e raffinerie di petroliu facenu mantenimentu staghjunali à a fine di l'estiu è à u principiu di u vaghjimu.Per quessa, l'impattu nantu à a crescita ecunomica glubale ùn pò micca esse mostratu immediatamente da u prezzu di u petroliu.

Ma l'Aspetti Energetici hà dettu chì e dumande di benzina, diesel è altri prudutti d'oliu pò diventà l'indice impurtante di u crescita ecunomica.Ùn hè sempre chjaru chì a tendenza di u mercatu di u petroliu significa chì l'ecunumia glubale diminuisce seriamente mentre pò ancu predichendu alcune situazioni di l'ecunumia glubale chì ùn sò micca stati riflessi.


Tempu di Postu: Feb-25-2022