L'esportazione di petroliu russu à l'Asia ghjunghje à un novu livellu altu

news1

Vede l'Image Più Grande
Per a relazione deteriorating cù u deterioramentu occidentale, l'industria energetica russa tratta l'Asia cum'è u so novu assi di cummerciale.L'esportazione di petroliu russu à a regione hà digià righjuntu un novu altu livellu in a storia.Parechji analisti predicanu ancu chì a Russia prumove in larga parte di l'imprese energetiche asiatiche.

I figuri di cummerciale è l'estimazione di l'analisti mostranu chì u 30% di u voluminu tutale di l'esportazione di u petroliu Russu entra in u mercatu asiaticu dapoi 2014. A proporzione chì supera 1,2 milioni di barili per ghjornu hè u più altu livellu in a storia.I dati di l'IEA indicanu chì solu un quintu di u voluminu di l'esportazione di petroliu russu hè entratu in a regione Asiatica-Pacificu in 2012.

Intantu, u voluminu di l'exportazione di u petroliu chì a Russia utilizeghja u più grande sistema di pipa per trasmette oliu à l'Europa diminuisce da 3,72 barili ogni ghjornu, u piccu in May 2012 à ogni ghjornu menu di 3 milioni di barili in questu lugliu substancialmente.

A maiò parte di l'oliu chì a Russia esporta à l'Asia hè furnitu à a Cina.Per a relazione di tensione cù l'Europa, a Russia cerca di rinfurzà a relazione cù a regione asiatica chì hà un desideriu estremu di energia.U prezzu hè un pocu più altu di u prezzu standard in Dubai.Tuttavia, per i compratori asiatichi, un benefiziu extra hè chì sò vicinu à u russu.È ponu avè una scelta diversificata à fiancu à u Mediu Oriente induve esiste un caosu frequente relativamente causatu da a guerra.

L'impatti causati da e sanzioni di l'Occidenti nantu à l'industria russa di gasu ùn sò micca chjaru.Ma assai imprese energetiche avvirtenu chì e sanzioni ponu avè risichi elevati chì ponu ancu influenzà u cuntrattu di furnimentu di gasu chì hè statu firmatu trà a Cina è a Russia in maghju di questu annu, valenu per 4 centu billion dollars.Per eseguisce u cuntrattu, hè necessariu un pipeline di trasmissione di gas individuale è una nova esplorazione.

Johannes Benigni, u principale di JBC Energy, una impresa di cunsulenza, hà dettu: "Da a gamma media, a Russia deve trasmette più oliu à l'Asia.

L'Asia ùn pò micca solu prufittà di più oliu russu chì vene.E sanzioni di l'Occidenti chì sò state iniziate à u principiu di stu mese restringenu e merchenzie d'esportazione in Russia chì sò aduprate per l'esplorazione in u mare profundo, l'Oceanu Articu è a zona geologica di scisto è a trasfurmazioni tecniche.

L'analisti cunzidenu chì u Gruppu Honghua chì vene da a Cina hè u benefiziu più evidenti pussibule chì beneficia di e sanzioni, chì hè unu di i più grandi pruduttori mundiali di piattaforma di perforazione interna.U 12% di i rivenuti totali vene da a Russia è i so clienti cuntenenu Eurasin Drilling Corporation è ERIELL Group.

Gordon Kwan, l'esecutivu di ricerca di petroliu è gasu di Nomura hà dettu: "Honghua Group pò furnisce piattaforme di perforazione chì a qualità hè equivalente à quelli fabbricati da imprese in l'Occidenti, mentre chì hà 20% di scontu nantu à u prezzu.Inoltre, hè più prezzu è più efficau nantu à u trasportu per via di a cunnessione di a ferrovia senza usà u trasportu.


Tempu di Postu: Feb-25-2022