Chì valvole ponu esse aduprate per throttling?

news1

Vede l'Image Più Grande
I sistemi di pipeline ùn sò micca cumpleti senza valvule industriali.Venenu in diverse dimensioni è stili perchè questi anu bisognu à risponde à e diverse esigenze.
I valvole industriali ponu esse classificate secondu a so funzione.Ci sò valves si fermanu o cumincianu u flussu di media;ci sò quelli chì cuntrolanu induve u fluidu scorri.Ci sò altri chì ponu varià a quantità di media flussu.
A scelta di u tipu di valvula ghjustu hè cruciale per una operazione industriale.Un tipu sbagliatu significheghja u sistema chjusu o u sistema sottu prestazione.

Chì sò i valvole di throttling

Una valvula di throttling pò apre, chjude è regulà u flussu di media.Valvule di throttling sò valvole di regulatore.Certi pirsuni usanu u terminu "valvole di cuntrollu" per significà valvole di throttling.A verità hè, ci hè una linea distinta chì definisce i dui.I valvuli di throttling anu dischi chì ùn fermanu micca solu o cumincianu u flussu di media.Questi dischi ponu ancu regulà a quantità, a pressione è a temperatura di i media chì passanu in ogni pusizione prescritta.

news2

I valvuli di throttling anu una pressione più altu à una estremità è una pressione più bassa à l'altru.Questu chjude a valvula, secondu u gradu di pressione.Un tali esempiu hè una valvula di diafragma.

Per d 'altra banda, valvule di cuntrollu cuntrullà u flussu di media cù l'usu di un attuatore.Ùn pò micca funziunà senza unu.

A pressione è a temperatura disturbanu u flussu di i media per chì e valvole di cuntrollu regulanu questi.Inoltre, queste valvole ponu cambià e cundizioni di flussu o di pressione per currisponde à e cundizioni di u sistema di tubazioni richieste.

In questu sensu, valvule di cuntrollu sò valvuli di throttling specializati.Dittu chistu, i valvuli di cuntrollu ponu throttle, ma micca tutti i valvuli di throttling sò valvuli di cuntrollu.

U megliu esempiu hè u sistema idraulicu induve una forza esterna hà da liberà u vacuum per chì u gasu pò entre in a valvula.

U Meccanisimu di Throttling

Quandu u pipeline usa valvola di throttling, u flussu di media cambia.Quandu si apre parzialmente o chjude a valvula, ci hè una restrizzione in u flussu di fluidu.Cusì, u cuntrollu di i media.

Questu, à u turnu, compacts i media in quella valvula parzialmente aperta.Molécule di i media cumincianu à strofinate l'una à l'altru.Questu crea attritu.Questa frizione rallenta ancu u flussu di media mentre passa per a valvula.

news3

Per illustrà megliu, pensate à a pipeline cum'è a manguera di giardinu.Accendendu, l'acqua và direttamente da a manguera senza alcuna restrizione.U flussu ùn hè micca forte.Avà, pensate à a valvula cum'è u pollice chì copre parzialmente a bocca di a manguera.

L'acqua chì esce cambia in a velocità è a pressione per via di l'obstruczione (u pollice).Hè assai più forte di l'acqua chì ùn hà micca passatu a valvula ancu.In u sensu basicu, questu hè throttling.

Per applicà questu in u sistema di pipeline, u sistema hà bisognu di u gasu più frescu per esse in a cundizione più calda necessaria.Cù a valvula di throttling in u locu, a temperatura di gas aumenta.Questu hè duvuta à e molécule chì si strofinanu l'una à l'altra mentre cercanu di esce da a valvula per una apertura limitata.

news4

Fonte: https://www.quora.com/What-is-the-throttling-process

Applicazioni di Valve Throttling

news5

Ci hè una larga gamma di usi per e valvole di throttling.Spessu si ponu truvà valvole di throttling in e seguenti applicazioni industriali:
● Sistemi di climatizazione
● Refrigerazione
● Idraulica
● Applicazioni vapore
● Applicazioni High-temperature
● Applicazioni Pharmaceutical
● Applicazioni chimichi
● Applicazioni di trasfurmazioni alimentari
● Sistemi di fuel oil

Valvole chì ponu esse aduprate per throttling

Ùn sò micca tutti i valvuli sò per throttling.U disignu di a valvula hè unu di i mutivi principali per quessa chì alcune valvole sò throttlers inadatti.

news6

Globu

I valvuli di globu sò unu di i tipi più populari di valvuli.A valvula di globu hè principalmente usata cum'è valvola di throttling.Questu appartene à a famiglia di valvule di muvimentu lineale.U discu di u globu si move in su o giù in relazione à u sediu di l'anellu stazionariu.U so discu o plug cuntrolla a quantità di media chì pò passà.

U spaziu trà u sediu è l'anellu permette à a valvula di u globu per funziunà cum'è una grande valvola di throttling.Ci hè menu danni à u sediu è u discu o plug per via di u so disignu.

Limitazioni

A causa di u disignu di a valvula di globu, quandu s'utilice in l'applicazioni d'alta pressione, hà bisognu di un attuatore automaticu o alimentatu per spustà u troncu è apre a valvula.A caduta di pressione è a gamma di cuntrollu di flussu sò e duie considerazioni per capacità di throttling efficiente.

Ci hè ancu a pussibilità di perdite per via di u sediu dannatu cum'è questu vene in pienu cuntattu cù i media di flussu.Sta valvula hè ancu propensu à l'effetti di a vibrazione, soprattuttu quandu i media sò gas.

Farfalla

Valvula di farfalla s'assumiglia à a valvula di porta.Ma, una di e so diffirenzii distinti hè a valvula di farfalla appartene à a famiglia di valve quarter-turn.

Una forza esterna agisce nantu à l'attuatore.Stu attuatore hè attaccatu à u troncu chì cunnetta à u discu.

Trà i valvuli più cumuni, a valvola di farfalla hè u più adattatu per throttling.Un quartu di turnu tutale pò apre o chjude a valvula.Per chì u throttling succede, hè solu bisognu di apre un pocu per chì i media passanu.

Limitazioni

Una di e limitazioni di e valve di farfalla hè chì u discu hè sempre in u percorsu di u flussu di media.U discu sanu hè più suscettibile à l'erosione.Inoltre, per via di stu disignu, a pulizia di e parti internu hè difficiule.

Per chì a valvula a farfalla sia efficace, i calculi adattati anu da identificà u flussu massimu è i requisiti di pressione.

Porta

A vàlvula di gate appartene à a famiglia di vàlvule di muvimentu lineale.I vàlvuli di a porta sò dischi chì si movenu in sopra è in falà per l'apertura è a chjusa di e valvole.Sò principalmente utilizati cum'è servizii di turnu on-shut off.I valvule di porta anu limitazioni cum'è valvole di throttling.

In un'apertura quasi chjusa, a throttling succede cum'è limita u flussu di i media.Questu aumenta a velocità di i media mentre surtite da a valvula.

Limitazioni

L'unicu tempu chì duvete aduprà valvule di porta per throttling hè quandu a valvula hè chjusa à 90%.Chjudendu à circa 50% ùn uttene micca e capacità di throttling desiderate.U svantaghju di utilizà a valvula di a porta hè chì a velocità di i media pò facilmente erode a faccia di u discu.

Inoltre, e valvole di gate ùn devenu esse usate cum'è valvole di throttling per longu durazioni.A pressione pò strappà u sediu di a porta per quessa chì a valvula ùn pò più chjude completamente.Un altru, se u mediu hè liquidu, ci hè vibrazione.Sta vibrazione pò ancu influenzà u sediu.

Pizzicà

Cunsidaratu cum'è unu di i disinni più simplici, a valvula di pinch hà un liner elastomeru suave.Hè pinzatu per chjude cù pressione di fluidu.Da quì, u so nome.Appartenendu à a famiglia di u muvimentu lineale, a valvula di pinch hè ligera è faciule da mantene.

I vàlvuli di pinza sò assai efficaci quandu a sterilità è a sanità sò i priurità. L'elastomer liner prutege e parti metalliche di a valvula.

U stem attaches à u compressore chì hè allineatu esattamente sopra à u liner.A pinch valve si chjude quandu u compressore scende à u liner.

A capacità di throttling di a vàlvula pinch hè generalmente trà 10% à 95% di capacità di flussu.U so megliu efficienza hè di 50%.Questu hè duvuta à u liner suave è i muri lisci.

Limitazioni

Questa valvula ùn funziona micca megliu quandu i media anu particeddi sharp, soprattuttu quandu a valvula hè chjusa à 90%.Questu pò causà lacrime in u liner elastomer.Sta valvula ùn hè micca adattatu per i media di gas, è l'applicazioni di alta pressione è temperatura.

Diaframma

A vàlvula di diafragma hè abbastanza simile à a vàlvula di pinch.Tuttavia, u so dispusitivu di throttling hè un diafragma elastomeru invece di un liner elastomer.Pudete verificà cumu funziona e valvole di diafragma in questu video.

In a vàlvula di pinch, u compressore scende in u liner è poi pinza per piantà u flussu di media.In a valvula di diafragma, un discu di diafragma pressa contru à u fondu di a valvula per chjude.

Un tali disignu permette à e particelle più grande di passà per a valvula.Trà a vàlvula di diafragma dritta attraversu è a vàlvula di diafragma di tippu weir, l'ultima hè megliu per throttling.

Limitazioni

Ancu s'ellu pò furnisce un sigillu senza fuga, i valvuli di diafragma ponu solu resiste à a temperatura moderata è a gamma di pressione.Inoltre, ùn pò micca esse usatu in operazioni multi-turn.

Agulla

A vàlvula di l'agulla hè simile à e valvule di globu.Invece di un discu globu-like, a valvula di l'agulla hà un discu di l'agulla.Questu hè più adattatu per l'applicazioni chì necessitanu regulazione precisa.

Inoltre, e valvole di agulla sò megliu regulatori di cuntrollu di valvule per quantità più chjuche.U fluidu và in una linea dritta, ma gira 900 se a valvula hè aperta.A causa di stu disignu 900, alcune parti di u discu passanu per l'apertura di u sediu prima di un chjusu cumpletu.Pudete vede l'animazione 3D di pinch valve quì.

Limitazioni

I valvole di agulla sò per applicazioni industriali delicate.Dittu chistu, i media più grossi è viscosi ùn sò micca adattati per e valvule d'agulla.L'apertura di sta valvula hè chjuca è particeddi in slurries sò intrappulati in a cavità.

Cumu sceglie una valvola di throttling

news7

Ogni tipu di valvola di throttling hà i so vantaghji è limitazioni.Capisce u scopu di implementà a valvola di throttling sempre restringe e scelte per u tipu ghjustu di valvola di throttling.

Valve Size

A dimensione di a vàlvula ghjusta significa eliminà i prublemi futuri di a valvula.Per esempiu, una valvula troppu grande significa capacità limitata di throttling.Probabilmente, saria vicinu à a so pusizione chjusa.Questu rende a valvula più propensa à vibrazioni è erosione.

Inoltre, a vàlvula chì hè troppu grande averebbe accessori supplementari cum'è un aghjustamentu à i tubi.I raccordi sò costosi.

Materiale di custruzzione

U materiale di u corpu di a valvula hè un aspettu impurtante quandu sceglite a valvula di throttling.Hè da esse cumpatibile cù u tipu di materiale chì passava.Per esempiu, i media chimichi deve passà per una valvula non corrosiva.I media chì tendenu à ghjunghje à alta temperatura o pressione duveranu passà in una forte lega cù un revestimentu internu.

Attuazione

L'attuazione ghjoca ancu un rolu maiò in a scelta di a valvola di throttling right.In l'applicazioni di pipeline, ci sò casi chì una forte pressione hè presente.Un attuatore manuale pò esse micca efficiente in apertura o chjude a valvula per quessa.

Cunnessioni

Cume a vàlvula hè cunnessa à i tubi hè ancu degne di cunsiderà.Hè impurtante d'adattà à i cunnessi di pipa esistenti piuttostu cà i pipi chì si adattanu à a valvula.

Hè più prezzu per adattà a valvola à i bisogni di tubi esistenti.Per esempiu, quandu l'estremità di i tubi anu flange, a valvula duveria ancu avè cunnessi flanged end.

Norme di l'industria

I standard di l'industria sò altrettantu impurtanti.Ci sò normi per u tipu di materiale à utilizà per un media particulari.Ci hè ancu standard nantu à e cunnessione finale o u grossu di u metale per aduprà per a valvula.
Tali normi portanu sicurezza à l'applicazioni.Ci hè spessu un aumentu di a temperatura è a pressione quandu si usanu valvuli di throttling.Per quessa, hè vitale per capisce tali standard per a sicurità di tutti.

In riassuntu

Mentre a maiò parte di e valvole anu capacità limitate di throttling, ùn si solu l'utilizanu cusì.Per chì a valvula durà più, hè megliu sapè chì tipu di valvula hè adattatu per una applicazione di throttling particulari.
Risorsa di fabricatore di valvule di riferimentu: A Guida Ultimate: Best Valve Manufacturers in China


Tempu di Postu: Feb-25-2022