Perchè e valvole industriali fallenu è cumu riparà

news1

Vede l'Image Più Grande
I valvole industriali ùn duranu micca per sempre.Ùn venenu micca boni ancu.In parechji casi, a riparazione principia in 3-5 anni di usu.Tuttavia, capiscenu è cunnosce i causi cumuni di fallimentu valve pò allungà u serviziu di vita valve.

Stu articulu furnisce infurmazione nantu à cumu riparà valves difettu, i causi cumuni per quessa valves bisognu di riparazione è i segni chì valves sò digià difettu.

Ciò chì rende i valvole più longu

A vita di a valvula dipende di trè fattori: a qualità di u sigillo, l'ambiente internu è esternu è a freccia di u funziunamentu.

Se u segellu funziona perfettamente, a valvula funziona ancu bè.A scelta di u sigillu ghjustu assicura un megliu rendimentu è mantenimentu.

Per d 'altra banda, fattori cum'è a pressione, a temperatura, è ancu u tipu di media valenu a pena.Infine, se a valvula funziona sempre, u periodu di mantenimentu hè di circa 3 mesi per assicurà a cundizione ottima.

Cumu sapè chì hè ora di riparà e valvole

# 1 Quandu ci hè una fuga interna

Unu di i mutivi per quessa chì ci hè una fuga interna hè chì a valvula ùn pò micca avè un chjusu tutale.Sicondu i normi internaziunali, ogni tipu di valvula hà una fuga massima permessa (MAL).Un signu chì a valvula hà bisognu di riparazione hè quandu a fuga hè fora di a gamma necessaria per MAL

# 2 Quandu ci hè una fuga esterna

news2

Ci hè uni pochi di culpabili per quessa chì a fuga esterna hè presente.In parechje circustanze, ci hè statu un mantenimentu impropriu.Hè ancu pussibule chì u materiale di a valvula è i media ùn sò micca cumpatibili.A temperatura estrema pò ancu causà fughe esterne.

# 3 Quandu a valvula diventa rumorosa

U martellatu d'acqua hè u termu utilizatu in l'applicazioni industriali per discrìviri u sonu fattu da e valvole.Questu hè un indicatore chì a valvula hà bisognu di mantenimentu.U discu chì sbatte u sediu di a valvula provoca stu rumore.

# 4 Quandu a valvula ùn hè più travagliatu

Ovviamente, quandu a valvula ùn funziona più, hè ora di salvà o riparà.Mentre chì parechji valvuli ponu esse riparati, ci sò quelli chì a riparazione hè quasi impussibile.

I Cause Cumuni di Falli di Valve Industriali

# 1 Dimensione di Valve Impropria

news3

U calculu sbagliatu di a dimensione di a valvula pò purtà à valvole sottusize o oversized.Questu hè impurtante perchè u flussu di media dipende da a dimensione di a valvula.Un oversized pò diminuisce a pressione mentre chì una valvula undersized pò causà bottlenecks.

Soluzione
Truvate una calculatrice di dimensionamentu di valvula in linea.Ci sò diverse formule per i liquidi è per i gasi.Se u calculu manuale hè troppu fastidiosu, un in linea farà solu u truccu.

Questu faria a ricerca di u tippu ghjustu di valvula assai più faciule.Cum'è un puntu di riferimentu, fighjate ancu à u valore Kv truvatu in a descrizzione di u produttu.Inoltre, cunsiderà u flussu necessariu è a gamma di caduta di pressione.

# 2 Incompatibilità Materiale

U tipu di media, u materiale di u sediu è u materiale di u corpu di a valvula deve cuncordà.L'incompatibilità significa chì a valvula hè più propensu à l'usura.

Soluzione
Verificate a descrizzione di u produttu per u tipu di materiale utilizatu per u sediu è u corpu di a valvula.Questi duveranu seguità i normi di l'industria in quantu à quale media aduprà.Inoltre, verificate per danni à a valvula se suspettate chì ci era un usu incorrectu di materiale.U cambiamentu di a valvula hè costu.Sustituite e parte chì sò in cuntattu cù i media à qualcosa chì pò sustene.

# 3 Dannu di elastomeri

news4

L'elastomeri sò spessu usati cum'è sedi di valvula, guarnizioni o O-rings chì agiscenu cum'è un segellu.Perchè sò elastici, sò l'scelta naturali per l'applicazioni di sigillatura.Questu impedisce ancu u cuntattu di u corpu di a valvula metallica cù i media.Esempii di elastomeri usati in l'applicazioni industriali includenu nitrile, Aflas è Teflon.

U dannu di l'elastomeru hè causatu da u muvimentu naturali di i fluidi.A maiò spessu, a causa seria l'incompatibilità di l'elastomeru è i media.

Soluzione
Cunsiderate a cumpatibilità di l'elastomeru è i media.Verificate a descrizzione di u produttu nantu à quali tipi di media per utilizà cù elastomeri.Quandu compra, verificate a descrizzione di a valvula.Se l'elastomeru ùn hè micca cumpatibile, truvate altri cumpunenti di sealing chì hè adattatu per l'elastomer.

Quandu u sigillu elastomeru hà denti, cracke è simili sò digià apparenti, rimpiazzà stu cumpunente.Inoltre, verificate s'ellu ci sò mudelli di usu chì seguitanu u flussu di media, significa chì l'ultimu hè troppu abrasiu.

# 4 Usura di Stem di Valve

I cumpunenti più chjuchi, cum'è l'imballaggio di a gamba di a valvola o i bulloni di a ghiandola causanu usu è lacrime à u gambo.Inoltre, u muvimentu constantu di u discu di a vàlvula, è ancu u cuntattu di u corrosivu, cuntribuiscenu ancu à l'usura di u troncu.

Per l'imballaggio di steli, a mancanza d'elasticità chì restringe u distaccu di sigillatura provoca l'usura.Questu hè soprattuttu veru in u casu di a cumminazione di materiale di imballaggio inelasticu è bulloni di glàndula.

Soluzione
Per i valvuli più chjuchi, l'unica suluzione hè di rimpiazzà, dopu tuttu, sò prontu dispunibili.In ogni casu, per i vàlvule più grande, a sustituzione ùn hè micca costu-efficace.A megliu suluzione hè di aghjurnà a valvula attuale.

Prima di cuntrollà u troncu, verificate l'altri cumpunenti più chjuchi prima, cum'è i studs di glandula, i bulloni è i scatuli di stuffing.U prossimu passu hè di verificà u troncu s'ellu hè bisognu di rielaborazione o rimpiazzamentu.

# 5 Cavitation

news5

A cavitazione si trova spessu in i valvuli di cuntrollu cù i media liquidi.Dui fatturi chì cuntribuiscenu à a cavitazione sò a velocità di u fluidu è a caduta di pressione.A cavitazione succede quandu ci hè un cambiamentu in i livelli di pressione è a velocità di u fluidu.

E bolle si formanu quandu a pressione di u liquidu hè più bassu di a pressione di vapore in a valvula.Queste bolle fermanu in qualchì modu u flussu di i media.Quandu a pressione di u liquidu si ricuperà da u nivellu diminuitu, e bolle colapsanu, causendu danni à a valvula.Pudete verificà u prucessu in u video per cavitation.

Soluzione
Assicuratevi chì l'applicazione utilizeghja a valvula ghjustu.S'ellu hè un stile o taglia sbagliatu, ci hè una probabilità maiò di cavitation.Aduprate valvule anti-cavitation per l'applicazioni d'acqua è di liquidu.Se utilizate valvule di cuntrollu, mette in i lochi induve a valvula hà una orientazione più bassa in relazione à i tubi.

# 6 Martell d'acqua

U martellatu d'acqua hè a cundizione induve ci sò punti di pressione bruschi in a valvula.Hè una di e forze più distruttive chì ponu fà u caosu à u corpu di a valvula.Trè fattori creanu un martellatu d'acqua: quantu veloce a valvula chjude, quantu veloce u liquidu hè u mumentu chì a valvula si chjude è quale hè l'onda di pressione longu a pipa.Pudete ancu cuntrollà stu video per una introduzione ulteriore à u martellatu d'acqua.

Altri fattori significativu chì cuntribuiscenu à stu fenominu sò u grossu di a cavità di a valvula interna, a forza di a pipa è a pressione di i media.

Soluzione
Aduprate una valvula di throttling per minimizzà u martellatu d'acqua.Inoltre, aduprate una valvola on/off rapidu cum'è a valvola a farfalla.Un agisce lento hè ancu adattatu perchè riduce a pressione di martellate d'acqua.Invece di apre è chjude manualmente a valvula, utilizate un attuatore idraulicu per permette una apertura è chjude più veloce.

# 7 Pressione è Temperature Superendu i Parametri Required

I valvole anu esigenze specifiche di pressione è temperatura.Andendu al di là di ciò chì a valvula pò sustene pò dannà.

Soluzione
Prima di l'installazione, verificate i requisiti di u produttu per assicurà chì ùn ci hè micca un aumento di pressione è di temperatura.U mantenimentu di rutina è a riparazione sò impurtanti.Sustituisci i pezzi dannuti per via di l'aumentu di a temperatura è di a pressione.

# 8 Attuatore difettu

L'attuatori sò in trè forme: manuale, alimentatu o automaticu.L'attuatori gestionanu l'entrata è l'uscita di i media è u flussu di i media, a pressione è a temperatura.Dittu chistu, a scelta di l'attuatore sbagliatu accurtà a vita di a valvula perchè a valvula si porta facilmente.

L'usu incorrectu di a tensione pò pruvucà un surriscaldamentu.Micca solu chì u surriscaldamentu pò causà u focu, ma pò ancu dannà totalmente l'attuatore.

Soluzione
Ingressu forte da l'attuatore pò daveru dannà l'asta di a valvula è u discu quandu a posizzioni di a valvula si chjude o apre.Se i media si move lentamente, sceglite l'attuatori chì si adattanu à questu.Se per evità a perdita di pressione, sceglite un attuatore chì pò facilmente apre o chjude.

Per sapè se a valvula hè dannata o hè solu l'attuatore chì agisce in modu stranu, accende l'override manuale.Se a valvula pare bè, l'attuatore hè dannatu.

Se a valvula ùn si move, u prublema hè l'attuatore.Inoltre, verificate a valvula per ogni danni.Un stelo di valvola usuratu influenza cumu si move l'attuatore.

L'installazione di i so cumpunenti sensibili deve esse luntanu da l'attuatore quandu ci hè una pressione alta o a pussibilità di vibrazioni elevate.Questu hè per prutezzione di e parti sensibili da danni.

NEMA (Associazione Naziunale di Produttori Elettrici) hà stabilitu valutazioni nantu à e valvole elettriche per a sicurità.

#9 Installazione sbagliata

Certi valvuli sò più faciuli à stallà cà altri.Sfortunatamente, parechji casi di fallimenti di valvula venenu da a stallazione di valvula incorrecta.Pigliate, per esempiu, a stallazione di vàlvule di cuntrollu swing.Certi pirsuni sò stati stallati in l'orientazione sbagliata.Ci sò simboli da seguità per a stallazione più faciule.

Soluzione
A maiò parte di e valvule sò stallate in una pusizione verticale, salvu micca specificatu.Assicuratevi chì a persona chì installate a valvula hà abbastanza cumpetenze è furmazione per eseguisce bè u compitu.

# 10 U differenziale di pressione di u funziunamentu impropriu è stabilitu

A pressione operativa hè a quantità di pressione attuale presente nantu à u funziunamentu.Per d 'altra banda, a pressione stabilita hè a pressione standard chì l'operatore di pipa stabilisce per u sistema di pipeline.U prublema spessu nasce a pressione operativa hè vicinu à a pressione stabilita.

Soluzione
Verificate l'integrità di a valvula.Fighjate in particulare u discu di a valvula, u sediu è u troncu.Inoltre, verificate per a fuga.Sustituisci i pezzi dannuti se necessariu.

Fattori cum'è u materiale di a valvula, i media, a strettezza di u sediu, frà altri, ponu un minimu di 10% differenziale trà e pressioni operative è stabilite.Tuttavia, a diferenza ideale hè di 20%.

# 11 Flussu inversu

U flussu inversu si riferisce à l'istanza chì u flussu di i media cambia di colpu.Questu, inseme cù u martellatu d'acqua, sò dui di e cause più cumuni è assai dannusu di danni à a valvula.

Soluzione
A prevenzione hè a chjave.L'installazione di una vàlvula di cuntrollu silenziu o di qualsiasi vàlvula chì si chjude rapidamente puderia migliurà assai u rendiment di a valvula.

# 12 Débris

Particelle più grossi, cum'è in slurries, causanu abrasioni nantu à u sediu.Quessi ponu chjappà in i valvuli, facendu chì a valvula resta aperta o chjusa.Inoltre, i detriti, quandu si induriscenu in a valvula, ponu potenzialmente pruvucà i cumpunenti di a valvula per rompe.

Soluzione
U mantenimentu regulare è a pulizia di a valvula sò impurtanti.Questi sguassate i detriti è impediscenu chì i detriti s'enduriscenu è più dannu i valvuli

# 13 Mantenimentu è Riparazione Incorretti

A riparazione è u mantenimentu incorretti ùn sò micca solu dannu, ma hè ancu costu è tempu.

Soluzione
Assicuratevi chì l'orientazione di a valvula hè curretta.Aduprate e guide in u corpu di a valvula chì ponu aiutà à a stallazione propria di a valvula.Assicuratevi chì e direzzione sò seguite in quantu à l'orientazione di a valvula.

E migliori pratiche per evità fallimenti di valvole

Cum'è in parechji casi, a prevenzione hè megliu cà cura.Opere di mantenimentu regulare da tecnichi altamente qualificati.Spessu volte, i prublemi di valvule sorgenu per l'errore umanu.Per risolve stu prublema, impiegate persunale qualificatu è altamente furmatu per installà è mantene a valvula è u sistema di tubazioni.

Pulisce e valve è assicuratevi chì queste ùn sò micca debris.In casu di necessariu, installate filtri per separà i detriti da i media di flussu.Lavate i tubi per riduce l'accumulazione.

In più di questu, lubricate a valvula.A valvula hè custituita da cumpunenti mobili più chjuchi.Lubricating questi significa menu attritu, chì riduce l'usura è migliora u rendiment.

Verificate e valve è e so parti da u tempu à u tempu.Sustituisce i cumpunenti chì anu dimustratu danni.Questu allargarà a vita di serviziu di a valvula.Inoltre, assicuratevi chì e valvole sò stallate bè.

In riassuntu

A rimpiazzamentu di a valvula hè assai costu.Hè per quessa chì uttene valvole robuste cù certificazioni di sicurezza pertinenti hè un must.Verificate sempre e valvule à u primu signu di danni à a valvula, riparà ciò chì deve esse riparatu è rimpiazzà e parti danni.


Tempu di Postu: Feb-25-2022