9 modi per allargà a vita di serviziu di valvule industriali

news1

Vede l'Image Più Grande
I valvole sò fabbricati per durà longu.Tuttavia, ci sò circustanze chì i valvuli industriali ùn duranu micca a manera ch'elli sò supposti.Identificà sti cundizioni pò aiutà à allungà a vita di a valvula.Inoltre, u mantenimentu di a valvula hè un aspettu impurtante di ogni vita di a valvula.

news2

L'usura di a valvula hè normale.Ma, cù l'installazione è u mantenimentu ghjustu, pudete allargà u vostru serviziu di vita di a valvula.Solu suluzioni Band-aid ùn sò suluzioni longu quandu si veni a mantenimentu valve.

Ci hè parechje manere di allargà a vita di serviziu di a valvula, trè fattori sò sempre entrati in ghjocu.Quessi sò u prucessu di selezzione, u prucessu di stallazione è u prucessu di mantenimentu.A scelta di u tipu di valvula ghjustu hè pivotale per u ciclu di vita di a valvula.L'altri dui maximizanu e aspettative di vita di a valvula.

Questu articulu discute e diverse manere di cumu allargà a vita di serviziu di valvule industriali.

# 1 Capisce Valves

Ci sò parechji tipi di valve in una sola operazione.U primu passu per mantene l'integrità di a valvula per pudè allargà a so vita hè di capisce cumu funziona una valvula particulare.

Verificate l'etichetta XHVAL nantu à a vostra valvula per sapè e specificazioni di a valvula, cumpresu u tipu di sistema chì a valvula particulare deve esse usata.Inoltre, leghjite sempre u manuale chì vene cù a valvula per sapè di quale materiale hè fatta di a valvula, a pressione è a gamma di temperatura è simili.

news3

Per esempiu, valvule di bola sò solu aduprate per chjude strette.A vàlvula di porta hà una capacità di throttling ma più propensa à l'attrito.I valvuli di farfalla sò ligeri è boni per l'isolamentu di i media, ma ci hè una tendenza chì i sustrati fermanu in a valvula.Una valvula di succorsu seria una grande scelta per throttling.

A parte di capiscenu ogni valvula hè di cunnosce a so stallazione propria.Sapete chì tipu di foru deve esse usatu per a valvula se a pressione hè una grande considerazione.Sia a valvula deve esse bullonata, saldata o simili sò ancu fattori maiò.Questu puderia significà fughe potenziali o un segellu strettu.

Unu di i prublemi quandu ùn sò micca familiarizati cù e parti di a valvula, pudete finisce per arruvinà a valvula per via di misidentificazione.Un tali esempiu hè a rotazione di i stops di viaghju nantu à a valvula è l'attuatore.I tappe di viaghju sò spessu parenu à bulloni è noci.Quessi ùn deve esse tuccatu cum'è questi impediscenu u discu da a rotazione.

Tuttavia, da educà sè stessu di cum'è cumpunenti valve esterni aspettu, è sapendu induve si trovanu parti valve pò salvà voi da dannà i valves.

Considerazioni tecniche cum'è a pressione, a direzzione di u flussu, a temperatura, frà altri, sò ancu parti di a curva di apprendimentu.U calculu di u megliu puntu di efficienza (BEP) vi dà i valori à quale e valvole funzionanu à u so ottimali.

# 2 Assicurà a Selezzione di Valvula Giusta

news4

A selezzione di a valvula pò esse scoraggiante.Ma, sta tappa hè a tappa make-or-break.Sè vo scuprite u prucessu di selezzione, pudete sceglie a valvula improper.Questu puderia significà una perdita potenziale.

Una di e cause maiò di fuga hè u disignu di valvula sbagliatu o materiale in relazione à i media.À longu andà, a valvula sbagliata perde u so rendiment ottimali.Chì significaria perdita per voi.

Ciò chì duvete fà hè cunnosce e risposte à queste dumande:
1.Chì hè a natura di i media ?
2.What hè u range di temperatura di i media?
3.Chì hè a gamma di pressione di i media?
4.U valve serà in una pusizioni aperta o serà chjusu tuttu u tempu?
Per evitari di esse citatu a valvula sbagliata da i fabricatori di valvula, sempre riviseghjate e specificazioni di a valvula è sempre dumandate e dumande ghjustu.

# 3 Assicurà a stallazione curretta

A stallazione curretta principia in u mantenimentu di e valvole dopu chì questi sò stati consegnati.Valve pò esse dannu da a corrosione causata da negligenza, soprattuttu quandu e valvole sò lasciate scopre in l'elementi.

news5

Un altru prublema cumuni trà i tecnichi di a valvula hè a rimuzione di i tappi finali chì agiscenu cum'è una prutezzione per e parti di a valvula interna.Quandu sò sguassati, i chance sò, i corpi straneri ponu entra in a valvula.Questi ponu causà danni à i sedi una volta chì a valvula diventa operativa.Una volta chì i sedi sò danati, ci hè un altu potenziale di fuga.

Inoltre, a valvula deve esse inspeccionata currettamente prima di esse installata à u sistema.Questu hè per assicurà chì u corpu è i cumpunenti ùn sò micca danati durante u trasportu.

# 5 Puliteli

Per e vàlvule per durà più longu, hè imperativu chì questi deve esse puliti almenu una volta à l'annu o se necessariu, soprattuttu quandu l'area di a pianta hè brutta.Aduprate l'equipaggiu adattatu cum'è tela, lubricante o spazzole di filu per pulizziari u corpu di a valvula è cumpunenti cum'è i filamenti di stem, studs, nuts è simili.

Hè impurtante ancu chì e valvule sò pulite bè prima di installà à u sistema di pipa.In questu modu, i valvuli ùn cuntenenu micca contaminanti chì puderanu dannà micca solu a valvula, ma ancu i media chì passanu per ella.

# 6 Cogliateli

In certi appiicazioni chì cuntenenu i media corrosivi o quelli applicazioni chì necessitanu alta pressione è temperatura, rivestimentu di e valvole cù rivestimenti termichi ponu aumentà u serviziu di vita di e valvole.I rivestimenti termali duveranu aduprà u prucessu d'ossi-fuel d'alta velocità, postu chì questi sò stati pruvati per esse grandi in u revestimentu di e valvole.

# 7 Cuntrolli regulari

True abbastanza, valvule deve esse verificatu regularmente.Mentre chì stu compitu pò esse tedious, hè un must.Per e valvole di sfera è altre valvule cunnesse, fendu cusì, assicuratevi chì e valvole sò libere da danni è mantenenu sempre un chjusu strettu.E valvole di throttling necessitanu di verificà per danni di attritu

news6

Comu regula, i valvuli chì sò usati vigorosamente deve esse rimpiazzati in sei mesi di usu.In ogni casu, per l'applicazioni critiche, i valvuli deve esse verificatu ogni trè mesi.Tali cuntrolli duveranu include a verificazione di perdite, corrosione è pezzi difettu.

Durante i controlli regulari chì truverete crepe, tagli è ancu perdite nantu à a valvula.Tali avvenimenti sò normali quandu e valvole sò spessu usate cù u tempu.

# 8 Mantenimentu Preventivu

Se i valvule ùn sò micca resistenti à a corrosione, utilizate prudutti chì anu da impedisce l'iniziu di corrosione chì puderia dannà a valvula.Una semplice applicazione mensuale di un lubrificante generale pò fà meraviglie è potenzialmente aumentà a vita di a valvula.In ogni casu, pigliate nota di u lubrificante à utilizà cum'è suggeritu da i fabricatori di valvula.

Inoltre, u mantenimentu preventivu deve principià per assicurà chì u materiale utilizatu in a fabricazione di valvule deve currisponde à a scheda di specificazione furnita per l'utilizatori finali.Inoltre, cum'è parte di u mantenimentu preventivu hè di assicurà chì e valvole sò regularmente grasse.

Ci deve esse realizatu testi regularmente in modu chì ci hè una deteczione precoce di pussibuli perdite è simili.Mentre chì questu pò esse vistu cum'è un sforzu caru, unu di i migliori modi per aumentà a vita di e valvole industriali hè di fà teste di fuga.

# 9 Lavorazione di campu

Quandu e valvule sò aduprate una volta è più, a capacità di sigillatura di e cunnessione sguassate.Per assicurà chì e vàlvule ùn sguassate micca à i flange senza avè da caccià a vàlvula da u sistema, a machining field hè utilizata.

In riassuntu

Amparate a natura di a valvula particulari, a pulizia di a valvula è a manutenzioni preventiva, frà altri, ponu aumentà a vita di e valve industriali.Sè vo vulete sapè più nantu à e valvole industriali, sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di Postu: Feb-25-2022