Cumu funziona a valvola di cuntrollu di porta flangiata?

news1

Vede l'Image Più Grande
I valvole industriali venenu in diversi disinni è miccanismi di travagliu.Certi sò solu per l'isolamentu mentre chì altri sò efficaci solu per throttling.

In un sistema di pipeline, ci sò valvule chì sò usati per cuntrullà a pressione, u livellu di flussu è simili.Tali valvole di cuntrollu sò aduprate per monitorà è cuntrullà e variabili di flussu in modu chì l'ultime s'appoghjanu à u più vicinu pussibule à e specificazioni desiderate.In ogni casu, a valvula di cuntrollu hè una di e valve più assuciate in u pipeline postu chì sta valvola hà specificazioni chì certi ingegneri trovanu troppu intimidatori.

Ci sò parechji tippi di valves di cuntrollu.Unu di elli hè a valvula di cuntrollu di a porta flangiata.Questu articulu discute cumu funziona a vàlvula di cuntrollu di porta flange, e so applicazioni è simili.

Cosa hè a Valve di Control?

Per definizione, una vàlvula di cuntrollu hè qualsiasi vàlvula chì pò regulà u flussu di media, i so valutazioni di pressione in relazione à un dispositivu di cuntrollu esternu.Di solitu, i valvuli di cuntrollu sò assuciati cù a regulazione di u flussu di media, ma questi ponu ancu cambià altre variàbili di u sistema.

A valvula di cuntrollu hè cunsiderata cum'è a parte più pivotale di u ciclu di cuntrollu.I cambiamenti fatti da a valve di cuntrollu affettanu direttamente u prucessu da una tale valvola chì hè cunnessu.

Diversi valvole industriali funzionanu cum'è valvole di cuntrollu cum'è vistu in a tabella sottu.I valvuli di farfalla è di globu pò esse usatu per throttling.Mentre i valvuli di sfera è i valvuli di plug anu capacità di throttling, questi ùn sò micca spessu adattati per un tali serviziu per via di u disignu di sti dui tipi di valvula.Sò propensi à danni di attritu.

Valvule di cuntrollu include diverse classificazioni cunvinziunali.Pò avè un muvimentu lineale cum'è quellu di u globu, pinch è valvule di diafragma.Puderà ancu avè u muvimentu rotatoriu cum'è quellu di e valvole di palla, farfalla è plug.

Per d 'altra banda, valvule di salvezza di sicurezza anu a capacità di allevà a pressione.Inoltre, a valvola di globu, a valvola di sfera è a valvola di plug anu a capacità di cambià a direzzione di u flussu di i media.Tuttavia, ci sò eccezzioni.Solu i valvole di globu angulu, valvule multiportu è plug valves ponu cambià a strada di i media.

Tipu di valvula serviziu
Isulamentu Throttle Relief di pressione Cambiamentu di direzzione
Ballu X
Farfalla X X
Verificate X X X
Diaframma X X
Porta X X X
Globu X
Plug X
Rilievu di Sicurezza X X X
Stop Check X X X

Funzioni di a valvula di cuntrollu

I valvule di cuntrollu chì appartenenu à a famiglia di u muvimentu lineale ponu throttle picculi flussi.Adatta à l'applicazioni d'alta pressione, u percorsu di flussu per stu tipu di valvula hè convoluted.Per furnisce un sealing megliu, u bonet hè separatu.I connettori sò spessu flangiati o filati.

Funzioni di a valvula di cuntrollu

I valvule di globu cù sedi unichi necessitanu una forza più grande per move u gambo, ma furnisce un chjusu strettu.In cuntrastu, e valvule di globu à dui posti necessitanu una piccula forza per move u gambo, ma ùn pò micca ottene a capacità di chjude stretta di a valvola di globu monoseduta.Inoltre, i so cumpunenti s'usanu facilmente.

I valvule di diafragma, invece, usanu un sediu di sella per segellà a valvula.Stu tipu hè cumunimenti truvata in pipelines chì trattanu di media corrosive.

A vàlvula di cuntrollu di u muvimentu rotatoriu hà un percorsu di flussu più simplificatu cumparatu cù a famiglia di movimenti lineari.Si pò ancu ricuperà bè da gocce di pressione.Havi più capacità media cù menu usu di l'imballu.I valvole a farfalla offrenu un chjusu strettu è una caduta di pressione bassa.

Meccanismu di travagliu di a valvula di cuntrollu

Cumu l'esitatu prima, i valdi di cuntrollu sò spessu usati per regulà u flussu di media.Unu di i mutivi per quessa chì questu deve esse fattu hè chì ci hè un cambiamentu in a carica di pressione.Spessu, ci hè un sensoru chì alarma u sistema di cambiamenti in i variàbili di u sistema.Dopu questu, u controller manda u signale à a valvula di cuntrollu, chì agisce cum'è u musculu, cusì, regulendu u flussu cum'è vistu in l'imaghjini sottu:

news2

Chì sò i flange?

I flange sò articuli chì culliganu valvule, pompe è simili à u sistema di pipa.A sigillatura hè fatta attraversu bulloni o saldature cù una guarnizione trà.L'affidabilità di e flange hè dipendente da u prucessu di cunghjuntura in relazione à e variàbili di u sistema.

news3

A parte di i flange di saldatura sò i metudi di unione più cumuni in u sistema di tubi.U vantaghju di i flange hè chì permette u dismantling di a valvula, ancu senza avè da sguassà i cumpunenti principali di a valvula.
Spessu, i flange anu u stessu materiale cum'è u corpu di a valvula o pipa.U materiale più cumuni per i flange hè l'azzaru di carbone forgiatu.Certi altri materiali usati sò listati quì sottu "

# Alluminiu
# Ottone
# Inossidabile
# Ghisa
# Broze
# Plastica

Chì ghjè una Valve di Controlu di Porta Flangiata?

Una vàlvula di porta flanged hè un tipu di vàlvula di porta cù estremità flanged.Questu hè un tipu di valvula chì hà più di una funzione.Questu pò agisce cum'è una valvula d'isolazione è ancu una valvola di throttling.

Essendu una valvola di porta, hè ecunomica per via di u so disignu.Inoltre, a vàlvula di cuntrollu di a porta flandata pò apre o chjude strettamente è ùn perderà micca gocce di pressione alta, cusì u flussu ùn averebbe solu cambiamenti minimi.
Attaccà un attuatore è un detector di caduta di pressione remota, a valvula di porta diventa una valvola di cuntrollu.Cù u so discu, pò throttle à un certu gradu.

Per a vàlvula per esse attaccata à u pipeline, i flange anu da esse bolted è saldati per assicurà.A vàlvula di porta flanged segue i standard ASME B16.5.Spessu, stu disignu usa u discu di tippu cunei cum'è un elementu di chjusu.
Stu tipu di valvula hè aduprata in applicazioni di bassa pressione è temperatura.Avè qualità di valvola di porta, i vantaghji di a valvola di porta flange hè chì ùn hà micca gocce d'alta pressione.

Applicazioni di valvola di cuntrollu di porta flangiata

I valvole di cuntrollu di porta flangiate sò spessu usate in l'applicazioni seguenti.

# Applicazioni generale di l'oliu
# Applicazioni di Gas è Acqua

In riassuntu

Cù tanti categurie di valvula, hè assai prubabile chì ci sò numerosi manere di creà valve per applicazioni specifiche.Un tali esempiu hè a valvola di cuntrollu di a porta flangiata.Sta valvula agisce à tempu cum'è una valvula di cuntrollu è una valvola d'arrestu.Sè site interessatu à avè valvuli industriali persunalizati, cuntattateci quì.


Tempu di Postu: Feb-25-2022